Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce możesz określić tutaj.

Jak uzyskać informację o awarii?

 Uruchomiliśmy system informacji o awariach sieci. Zobacz, jak być na bieżąco?

Wiemy jak ważna jest szybka informacja, dlatego nowy system poinformuje Cię, bez kolejki, o awarii sieci w Twojej lokalizacji. Wystarczy, że w systemie Leona będziesz mieć wpisany swój aktualny numer telefonu.
 

Jak sprawdzić i zaktualizować swój numer?

Najprościej zrobisz to w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Znajdź zakładkę ustawienia (na górze po prawej) i kliknij w dane klienta.
 

Kiedy otrzymasz informację o awarii?

Jeżeli awaria będzie dotyczyła Twojej lokalizacji, a Ty będziesz chciał/chciała się z nami skontaktować telefonicznie, nasz system zidentyfikuje Twój numer i otrzymasz odpowiedni komunikat.
Po rozwiązaniu problemu poinformujemy Cię o tym SMSem.
 

Co zyskujesz?

Dzięki nowemu rozwiązaniu nie będziesz czekać na w kolejce na połączenie z serwisem, by dowiedzieć się, że pracujemy nad usterką. Kolejny plus to krótszy czas oczekiwania na połączenie dla osób, które dzwonią w innej sprawie.
 
 
 
 

Sprawdź teraz...