Awarie i modernizacje

[ 2025-09-15 13:37 ] Gaszowice
Usługi: Internet kablowy, Internet radiowy, Telefon stacjonarny, Telewizja
Planowana data rozpoczęcia: 2025-09-16 10:00
Planowana data zakończenia: 2025-09-16 13:00

Pragniemy poinformować planowanej wymianie switcha w naszej infrastrukturze sieciowej. W ramach tych działań, zaktualizujemy obecny sprzęt na nowszy, bardziej wydajny model, który zapewni lepszą stabilność, szybkość oraz bezpieczeństwo transmisji danych.
[ 2025-09-15 10:34 ] Rybnik
Miasta / ulice: Rybnik Jankowicka, Rybnik Torfowa, Rybnik Kwiatowa, Rybnik Grzybowa
Usługi: Internet kablowy, Telefon stacjonarny, Telewizja
Trwająca
Planowana data zakończenia: 2025-09-19 14:00

Prace planowe związane z modernizacją sieci polegające na rozbudowie infrastruktury napowietrznej. W trakcie prac mogą wystąpić przerwy w dostawie usług Leon. Przerwy mogą występować w godzinach 08.00 - 14.00
[ 2025-09-15 08:24 ] Syrynia
Miasta / ulice: Syrynia 3-go Maja, Syrynia Wałowa, Syrynia Poprzeczna, Syrynia Wolności, Syrynia Dolna, Syrynia Adolfa Musioła
Usługi: Internet kablowy, Telefon stacjonarny, Telewizja
Trwająca
Planowana data zakończenia: 2025-09-19 14:00

Prace planowe związane z modernizacją sieci polegające na rozbudowie infrastruktury napowietrznej. W trakcie prac mogą wystąpić przerwy w dostawie usług Leon. Przerwy mogą występować w godzinach 08.00 - 14.00
[ 2025-09-12 07:51 ] Piece
Miasta / ulice: Piece Fabryczna
Usługi: Internet kablowy, Telefon stacjonarny, Telewizja
Zakończono [ 2025-09-15 06:51 ]
W przypadku braku usługi, w pierwszej kolejności prosimy o restart urządzeń
[ 2025-09-05 13:45 ] Syrynia
Miasta / ulice: Syrynia 3-go Maja, Syrynia Wałowa, Syrynia Poprzeczna, Syrynia Wolności, Syrynia Dolna, Syrynia Adolfa Musioła
Usługi: Internet kablowy, Telefon stacjonarny, Telewizja
Zakończono [ 2025-09-15 06:51 ]
W przypadku braku usługi, w pierwszej kolejności prosimy o restart urządzeń

Nie ma Twojej lokalizacji na liście awarii i modernizacji, a internet lub telewizja nie działa?

W pierwszej kolejności zresetuj urządzenia (najlepiej zrobić to wyjmując wtyczkę z gniazdka).

Sprawdź, czy urządzenia są wpięte do prądu, oraz czy świecą diody na urządzeniu.

Jeśli nadal nie działa, skontaktuj się z nami +48324408000 lub serwis@leon.pl lub przez formularz poniżej.

Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo.


Formularz zgłoszenia awarii

    Imię i nazwisko*
    Numer telefonu*
    E-mail*
    Adres

    Wiadomość

    Wyrażam zgodę na kontakt*

    Administratorem danych jest Leon Telekom Sp. z o.o. Sp.k. Informacje o przetwarzaniu danych są tutaj.
    * pole wymagane


    Potwierdź, że nie jesteś robotem:

    Skip to content