Dostępność BOK i serwisu

Dostępność BOK i serwisu

[aktualizacja]

Biuro Obsługi Klienta

W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce informujemy, że Biura Obsługi Klienta (BOK) od 16 marca 2020 r. będą zamknięte. Jednocześnie cały czas będzie działała infolinia oraz obsługa przez e-mail. Zachęcamy do kontaktu tymi dwoma kanałami.

Serwis

Również od 16 marca zmianie ulegnie sposób pracy serwisu. Dojazdy serwisowe będą realizowane w przypadku sytuacji awaryjnych, kiedy konieczne będzie przywrócenie dostępu do usług Leona.

Zadzwoń: 32 440 8000

Napisz: biuro@leon.pl

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Bez wychodzenia z domu

Ogromną ilość spraw również serwisowych można załatwić poprzez kontakt elektroniczny, także przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK). Zachęcamy do korzystania z tych kanałów.

Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub do EBOK. W miarę możliwości prosimy o unikanie wizyt osobistych.  

Telefoniczna obsługa klienta

  • Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
  • Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
  • Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
  • Przedstawienie aktualnej oferty. Również na stronie internetowej.
  • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
  • Zgłoszenie awarii.

  • Prosimy o wstrzymanie się ze zwrotami sprzętu.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)

  • Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
  • Billing telefoniczny online
  • Zmiana adresu MAC
  • Blokada rodzicielska
  • Pakiet bezpieczeństwa (antywirus)
  • LeoDysk

Share this post

Skip to content